שירותי מנעולנות במרכז » מנעולן בתל אביב

מנעולן בתל אביב

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

מנעולן בתל אביב

להיות מנעולן זה לא רק לפרוץ דלתות ורכבים, להחליף צילינדרים ולשמן מנגנונים - להיות מנעולן זו אחריות שאין כמותה שכן מדובר בביטחון ובבטיחות האישיים שלכם ולכן אין להקל ראש בבחירת מנעולן בתל אביב.
את המנעולן יש לבחור בקפידה, לשאול איזו הסמכה יש לאותו מנעולן, לשאול האם הוא מחזיק בתעודת אמינות מטעם משטרת ישראל, לברר לגבי הניסיון שלו ורק אז לבחור מנעולן.
פעמים רבות אנו מזדקקים לאיש מקצוע כמו מנעולן בתל אביב בשעות מוזרות כמו באמצע הלילה או בסופי שבוע הרי תל אביב היא ״עיר ללא הפסקה״ ולכן יש לבחור במנעולן שאתם סומכים עליו במאה אחוז.

 

מתי נזדקק למנעולן בתל אביב?

  • נתקעת עם מנעול שלא רוצה להיפתח - מכירים את זה שאנו מכניסים את המפתח למנעול אך הוא מסרב להיפתח? זה קורה לכולם… קראו למנעולן מקצועי בכדי לא להסב נזק נוסף…
  • מעבר דירה - מחייב בקריאה למנעולן, שכן אין אנו יודעים אצל מי המפתחות הקודמים מסתובבים, במיוחד בעיר כמו תל אביב בה מעברי הדירה מתרחשים כל הזמן.
  • איבדנו את צרור המפתחות שלנו
  • תקועים מחוץ/ בתוך הרכב
  • הדלת תקועה
  • אנו זקוקים לאחד מהשירותים הבאים: שכפול מפתחות, שחזור מפתחות, תיקון אימובילייזר, החלפת דלת, תיקון מנגנון ועוד…

 

מנעולן בתל אביב - המלצות מכל פינה

כאשר אנו מחפשים בעל מקצוע, לרוב אנו נפנה להמלצות, זאת במידה ואין אנו מכירים מישהו כזה.  מאילו מקורות שווה לבדוק המלצות?

  1. פייסבוק ורשתות חברתיות - בהחלט ניתן להיעזר ברשת האינטרנט, להעלות פוסט לפייסבוק ולקבל המלצה מחבר, אך מה שלא יהיה, תמיד בדקו את המנעולן גם בעצמכם.
  2. מהשכנים - זו יכולה להיות המלצה מעולה שכן המנעולן שתקבלו עליו המלצה מהשכן או השכנה פועל ככל הנראה באזור המגורים שלכם וכבר היה בבניין הזה פעם אחת, כך שיש סבירות גבוהה שזה בדיוק המנעולן שאתם מחפשים.
  3. מאתרים המדרגים בעלי מקצוע - יש אתרים המתמחים בדירוג מנעולנים, חשמלאים, אינסטלטורים, מכונאי רכב ועוד. אותם דירוגים מתבצעים על פי המלצות של הגולשים ולכן שווה לבחון את הנושא.

מנעולן בתל אביב - על פי אלו קריטריונים לבחור?

  • זמינות - לרוב כשאנו זקוקים למנעולן זה יהיה כאן ועכשיו, לכן שווה לבדוק את המנעולן עליו קיבלתם המלצה ולשאול האם הוא זמין ומתי.
  • ניסיון - שאלו את המנעולן כמה שנים הוא עובד בתחום וספרו לו על הבעיה או התקלה שבגללה אתם זקוקים לו.
  • אחריות - מקצועיותו של מנעולן נמדדת על פי האחריות שהוא מספק לכם.
  • מקצועיות וותק - אלו הם שני קריטריונים חשובים מאוד שכן מנעולן וותיק לרוב יהיה בעל ניסיון וידע לאתר את התקלה ולתקנה במהירות.
  • מחיר - אין אנו אומרים לבחור את המנעולן אך ורק על פי המחיר אך כן שווה לבצע השוואת מחירים, לבדוק כמה מנעולנים ורק אז להחליט.

מנעולן בתל אביב מסביר - מה ההבדל בין צילינדר רגיל לצילינדר משוכלל?

השוק מציע קשת רחבה של צילינדרים. קיימות בפניכם שתי אופציות עיקריות:

  1. צילינדר רגיל עם מפתח רגיל
  2. צילינדר עם כרטיס זיהוי

כאשר אתם בוחרים באופציה השנייה (לא תמיד המנעולן מציג את שתי האופציה, לכן שווה להכיר) אתם יכולים לשכפל את המפתח שלכם רק באמצעות כרטיס הזיהוי.
כרטיס זה מונע מגנבים ופורצים לשכפל את המפתח שלכם. בשונה ממפתח עם כרטיס, מפתח רגיל הינו מפתח פשוט אותו ניתן בקלות רבה לשכפל. לכן, בחרו באופציה השנייה וכך תהיו בטוחים ומוגנים.

לסיכום, בחירת מנעולן חשובה מאין כמוה, מדובר בבעל מקצוע לכל דבר ולכן שווה להשקיע בכך זמן ואנרגיה.