שירותי מנעולנות במרכז » עיצוב דלתות חיפויי דלתות

עיצוב דלתות חיפויי דלתות

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

עיצוב דלתות חיפויי דלתות

הדלתות שמותקנות בבית שלנו, ברכב, במשרד או בעסק, מהוות את הגבול בין האזור החיצוני והציבורי לאזור הפרטי שלנו.  בכל דלת כזו מותקן מנעול עם מנגנון נעילה של מנעול וצילינדר, לעיתים אף, מנגנוני ברחי מתקדמים ומתוחכמים יותר, וכן מספר מנעולים להגברת המיגון.

כשזה נוגע לבתים, לא משנה אם מדובר בדלתות פנים או חוץ, דלת שהיא איכותית וחזקה תשמש אתכם למשך שנים רבות. ייתכן ואפילו לא תצטרכו להחליפה אי פעם. כיום תחום עיצוב דלתות וחיפויי דלתות הפך לפופולארי מאוד. אם כבר משקיעים בעיצוב ובנראות בבית או בעסק, אז מדוע לא להשקיע גם בדלתות, שהן הרי הדבר הראשון אותו אנו פוגשים כאשר אנו מגיעים ונכנסים לאיזה מקום. לרוב לא תיתקלו בבעיות או תקלות עם הדלתות, אך בעיות ותקלות בהחלט יכולות לצוץ במנגנוני הנעילה המותקנים בהן. לפעמים עקב חבלה, בלאי, או מסיבה לא ברורה, יש פגם בצילינדר או במנעול המותקנים בדלת. לפעמים נתקע מפתח בדלת, לפעמים הדלת תקועה או נעולה וצריך לפרוץ אותה, ישנן סיטואציות רבות שיובילו לכך שתצטרכו להזמין מנעולן, בעל מקצוע יסודי, מקצועי ואחראי. גם בעל המקצוע המנוסה, המיומן והמקצועי ביותר, שיעשה כל שביכולתו לא לפגוע בדלת במהלך העבודה, לעיתים ייאלץ לפגום בדלת מחוסר ברירה.

בכל מקרה שיש איזו בעיה עם הדלת או עם המנעול שבדלת תוכלו לקרוא לשלומי המנעולן – 24/7 Locksmith שיגיע לתקן כל בעיה ויוכל גם להחליף את הדלת או לתקן אותה במידת הצורך.

יש לנו וותק רב בתחום וניסיון של שנים בענף המנעולים והדלתות, נוכל לטפל גם בדלתות מעוצבות ובדלת שיש עליה חיפויי דלתות. במידה ואתם מוצאים את עצמכם מול בעיה שכזו, פנו אלינו ונשמח לספק לכם שירותי מנעולנות וכן שירות של תיקון והחלפת דלתות.

מצבים המצריכים תיקון או החלפה של דלתות – עיצוב דלתות / דלתות מעוצבות להחלפה

ישנם מצבים רבים, שונים ומשונים, בהם תאלצו להחליף דלת או לתקן דלת. אחד המקרים הנפוצים ביותר הוא כאשר המנעול שבדלת נפגם או מתקלקל, ולעיתים גם במקרים בהם יש צורך לבצע פריצה של הדלת. כל מנעולן שהוא גם פורץ מנעולים/פורץ דלתות מקצועי יעשה כל מה שהוא יכול על מנת שלא לפגוע בדלת במהלך עבודת הפריצה, אולם, ישנם מצבים בם זה בלתי נמנע, ואז צריך לתקן את הדלת או להחליפה בחדשה. מנעולן מקצועי יוכל לעזור לכם עם העניין ולחסוך מכם לפנות לחברה המייצרת או משווקת דלתות. משום שמנעולנים רבים מתקנים מנעולים ועובדים עם דלתות, יש להם אפשרות לספק שירות זה.

מעבר לצורך בהחלפה או בתיקון של דלת עקב פריצה, גם סיבות אחרות הקשורות למנעולים יכולים להעמיד אתכם במצב בו תצטרכו לדאוג לתיקון הדלת. נזקי אש ומים, מקרה בו המנעול או הצילינדר נפגע, התקלקל, נשחק, עקב חבלה, אם הדלת עברה חבלה, נהדפה בחוזקה ומשהו התקלקל במנגנון הנעילה מזעזוע חזק, אם טיפל בדלת בעל מקצוע שאינו מנוסה ומיומן וגרם לאיזה שהוא נזק, כל המצבים הללו ועוד, עשויים להצריך מכם לקבל החלטה לגבי תיקון או החלפה של כל הדלת.

דלתות -  מתי צריך לתקן, מתי חייבים להחליף , ומה תהיה העלות

אם כן, ברור למדי כי עבודות תיקון והחלפה של דלתות צריכה להיעשות בידיים מקצועיות. עבודת התיקון של הדלת חייבת להיעשות על ידי מנעולן מקצועי ומיומן, איש מקצוע אמין לביצוע עבודות שכאלה. תחילה, יגיע אליכם המנעולן כדי לבחון בדיוק במה מדובר ומהן אפשרויות הטיפול במקרה. האם מספיק לתקן את הדלת או שיש צורך להחליפה.

פעמים רבות יסתבר כי אין הבדל משמעותי בין המחיר שיעלה לכם לתקן דלת לבין המחיר שיעלה לכם להחליף אותה.  ועל כן, החלפה לדלת חדשה תהיה הברירה הטובה יותר. כך או כך, המחיר שתתבקשו לשלם על תיקון או החלפה של דלתות, נתון לשינויים ולפקטורים כאלה ואחרים, ובעצם, תלוי מקרה.