שירותי מנעולנות במרכז » להרגיש בטוח באמצעות פורץ מנעולים מקצועי

להרגיש בטוח באמצעות פורץ מנעולים מקצועי

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

אתם מכירים את התחושה הזו שלפתע בלי הודעה מראש, בסיומו של יום מפרך, אתם נשארים תקועים מחוץ לדלת הכניסה של הבית. אין לכם אפשרות לפתוח את דלת הכניסה כי המפתח שחוק או שאבד והתסכול והכעס מנהלים אתכם. זה נשמע מוכר ואפשר להבין אתכם, מאידך, אפשר לסיים את הדברים קצת אחרת, למצוא דלת פתוחה ללא סימני פריצה ולהמשיך וליהנות מערב שקט. במיוחד עבורכם, כמה עצות שראוי שתדעו לפני שאתם מתכוונים לפרוץ את הדלת בעצמכם.

אתם בפתח הבית, לא יכולים להיכנס, השעה שעת ערב ואתם עייפים ולא מבינים איך זה קרה. עצרו רגע, בעזרת המידע שנספק לכם תוכלו לסיים את הערב מבלי לפרוץ את הדלת ובעיקר למזער נזקים. 

טיפ מס' 1: האם יכול להיות שהצילינדר שלכם "סובל" משחיקה?

מנסים לפתוח את דלת הכניסה אבל המפתח נשאר תקוע במקומו? הטעות הראשונה שתעשו זה לדחוף מפתח ולנסות להניע את המנעול בכוח. אולי לפני שאתם עושים זאת רצוי שתבדקו את הסיבה האמיתית לכך? קוראים לזה שחיקה של הצילינדר. 

אז מה בעצם רצוי לעשות?

  • אם נוצרה לכם שחיקה בצילינדר אולי ראוי להשתמש בספריי מיוחד. זה חשוב כי זה למעשה מקל על החלודה. כמו כן, השימוש בספריי זול ומסתכם בעשרות שקלים בודדים בלבד. הנה פתרון קל שיכול למזער את הנזק ולהניע אתכם מפעולה שלא קשורה לבעיה עצמה.
  • רצוי לשלוף את הצינורית המגיעה עם הספריי ולרסס אל פתח המנעול.
  • חשוב!! לא לשכוח להוציא את המפתח תוך כדי פעולת הריסוס.

טיפ מס' 2# למקרה שאיבדתם את המפתח

המפתח של הבית אבד לכם? גם כאן רצוי לא להתחקות אחר חוקי אינטרנט ולעשות זאת לבד. מדוע? כי זה עלול לנפח את הנזק בעשרות מונים.

מה כדאי לעשות במקום?

מיותר לציין כי פריצת מנעול של בית כוללת לא מעט פעולות החל מקדיחה והחלפה של צילינדר- הנה לכם סיבה מספיק טובה לברור למי אתם פונים מלכתחילה. יש לשאול את המנעולן מחיר בגין הפריצה או ההחלפה או לפחות לקבל טווח מחירים מעודכן. בחרו מנעולן שעבר הכשרה ומכיר את תחום פריצת מנעולים. כדי להיות סמוכים ובטוחים כי עשיתם את הבחירה הנכונה, יש לוודא כי הנ"ל עובד על פי חוק והינו מצויד במכשור מתאים לפריצת דלתות. חשוב מאוד לבקש חשבונית בסיום ההליך- זאת על מנת להבטיח כי יש לכם גב לכל מצב של תקלה או בעיה.  בגדול? התפקיד שלכם הוא לאפשר לאדם אמין ומוכר להיכנס לחלל הבית ובטח שלא להקל ראש בכך שאחרת, אם צפויים לאורחים לא קרויים באחד מן הימים.

טיפ מס' 3# השיגו בעל מקצוע שיהיה לכם זמין בכל עת

אם הגעתם לאחר שהייה ארוכה במדינה זרה ביום שבת ואתם לא מצליחים לפתוח את הדלת חשוב לאתר אדם שיהיה זמין 24 שעות ביממה עבורכם. מומלץ לוודא כי פורץ המנעולים אכן מוסמך ויש לו תעודת יושרה מטעם המשטרה. רצוי לבחור אך ורק פורץ מנעולים מקצועי מכיוון שלרוב הוא יוכל לספק לכם לא מעט שירותים הקשורים בנזק כמו החלפת המנעול או הצילינדר לרבות תיקון הדלת

בסיכום דבר, אם אתם צריכים מנעולן או פורץ מנעולים, אתם לרוב צריכים מישהו שיבחן את הדקויות – זאת על מנת שהעבודה תתבצע בצורה שקופה, מקצועית ויעילה. זקוקים לעזרה? מחפשים צוות מומחים המתמחה בפריצת מנעולים, רכבים ובטיפול בכל מוצרי הנעילה?

ספקו לעצמכם את הפתרון המהיר במחיר הנמוך ותנו לעצמכם את הביטחון הראוי באמצעות פורצי מנעולים מקצועיים.