שירותי מנעולנות במרכז » פריצת רכב עם וואקום

פריצת רכב עם וואקום

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

פריצת רכב עם וואקום מצריכה שימוש בשיטת פריצה שונה מאשר שיטת הדגדוג. בעיקר כאשר מדובר ברכבים מייצור גרמניים יצטרך המנעולן להשתמש בשיטת פריצה מיוחדת. בעיקרון, פורץ רכבים אשר נקרא לפרוץ רכב צריך להתאים את שיטת הפריצה לסוג הרכב. לא כל טכניקת פריצה מתאימה לכל רכב, ויש לקחת זאת בחשבון. אם כן ישנן מספר שיטות לפרוץ רכב נעול עם וואקום ונסביר עליה בהמשך.

ישנם מקרים רבים המצריכים קבלת עזרה ממנעולן פורץ רכבים. לצערנו קורה שאנשים מאבדים את המפתחות לרכב ואז צריך לפרוץ את הרכב וגם להחליף את המפתחות, קורה שהאזעקה לא עובדת או שהמפתח לא פותח את דלת הנהג מסיבה כלשהיא ולא ניתן להיכנס לרכב, שאנשים ננעלים מחוץ לרכב או חלילה בתוך הרכב בלי המפתחות, שילדים נועלים את עצמם בטעות בתוך הרכב כשהמפתחות בפנים, או אם חס וחלילה אירעה תאונה והדלתות נפגעו ולא יכולות להיפתח... אלו הן רק דוגמאות ספורות למצבים בהם תמצאו את עצמכם זקוקים לשירותיו של מנעולן העוסק בפריצת רכבים ומתמחה בפריצת מנעולי רכב.

איך המנעולן פורץ רכב? השיטות לפריצת רכבים

ודאי רבים מבינכם תוהים כיצד מנעולן פורץ רכב. ובכן קיימות שתי שיטות בהן לרוב משתמשים המנעולנים הפורצים אחת מהן מכונה שיטת הדגדוג והשיטה השנייה מכונה שיטת הכרית והסרגל והשנייה מכונה שיטת הדגדוג. כאשר רכב נעול עם וואקום לא ניתן לפרוץ את דלת הנהג עם סרגל לפריצה או כרית מיוחדת ומוט.

במקרים כאלה, מבצעים את הפריצה בשיטת הנקראת דגדוג. בשיטה זו מתבצעת הפריצה על ידי כלי דגדוג המיועד לכך, ומותאם לסוג הרכב, אשר נועדו לשימוש במצב בו צריך לפרוץ רכבים מאותו הסוג. שיטה זו מתאימה במיוחד לרכבים גרמניים כגון פולקסוואגן או סקודה שהם רכבים עם וואקום בנעילה. כמו כן, כל כלי דגדוג שכזה מיוצר עבור דגמים בשנתונים מסוימים, ולכן יש לדעת ולזכור כי כליי דגדוג לפריצה המתאים לדגם פולקסוואגן פולו 2007-2011 לא בהכרח יתאימו לרכבים אחרים בייצור גרמני ו/או וכן לרכבי פולקסוואגן בשנתונים אחרים לצורך העניין. כל כלי דגדוג מקבל מספר סידורי ואפשר לפרוץ אתו רכבים בטווח שנתונים של ארבע שנים.פתיחת הדלת נעשית על ידי חיקוי של פעולת המפתח במנעול שבדלת הנהג, על מנת לבצע את הפריצה בשיטה זו יש להתאזר בסבלנות. רכבים עם וואקום מצריכים מיומנות רבה וניסיון.

משום שכל פורץ חייב להיות מעודכן בתחום, בכלים החדשים, בהתאמתם לסוגי הרכבים וכיוצא בזאת, ומשום שהכלים לפריצת רכב עם וואקום הם יקרים יותר, זכרו כי אם תזדקקו לפריצה בשיטה זו, עלות העבודה תתומחר במחיר גבוה יותר מאשר פריצה רגילה לרכב אחר. ברכב  מייצור גרמני בו יש וואקום חשמלי, הוואקום בעצם מהווה קו הגנה נוסף ובגללו לא ניתן ללחוץ על לחצן פתיחת הנעילה, אלא לפתוח רק עם המפתח של הרכב, זאת בכדי לשמר את הלחץ החשמלי המונע פריצה של הרכב על ידי שבירת החלון.

נתקעתם מחוץ לרכב? הזמינו מנעולן מנוסה

במקרה ואתם מוצאים את עצמכם נעולים מחוץ לרכב, אל תחכו והזמינו פורץ רכבים מקצוען שיגיע במהרה לחלץ אתכם. לא כדאי לכם לנסות לפרוץ את הרכב בעצמכם. כל סרטוני היו טיוב המציגים מדריך לפריצת רכב לא מומלצים ליישום במציאות, מכירים את המשפט 'אל תנסו את זה בבית?' אז הוא תקף כאן. לפרוץ רכב זה לא דבר קל ופשוט כמו שנראה לנו בסרטים. אם ננעלתם מחוץ לרכב, מכל סיבה שהיא, הזמינו פורץ מקצועי ומיומן שיבצע את העבודה, וחסכו מעצמכם נזקים מיותרים שעלולים בהחלט להיגרם לרכב בעקבות ניסיונות לפרוץ רכב עם וואקום בעצמכם.