שירותי מנעולנות במרכז » מנעולן בתל אביב מסביר על סוגי צילינדרים ועל אמצעי מיגון חדשניים

מנעולן בתל אביב מסביר על סוגי צילינדרים ועל אמצעי מיגון חדשניים

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

מנעולן בתל אביב

כולנו מכירים את הדלת והמנעול המסורתיים אותם היו מתקינים בדירות בתל אביב ובכל רחבי הארץ. לצערנו פרט לדברים הטובים הרבים שהקדמה והטכנולוגיה מביאות איתן, גם הגנבים והפורצים של היום התקדמו בעצמם ופיתחו קשת רחבה של אמצעים, מיומנויות וכלים לבצע את תהליך הפריצה בצורה שקטה, מהירה ויעילה, כך שכאשר אנו רוצים למגן את ביתנו, המקום בו אנו אמורים להרגיש הכי בטוחים ומוגנים, עלינו להתקדם גם כן ולעתים אף להחליף את הצילינדר, המנעול ובחלק מהמקרים גם את הדלת. בתור מנעולן בתל אביב הפועל בתחום שנים רבות, נחשפתי לקשת רחבה של צילינדרים ומנעולים.
אחת ולתמיד בואו נבין מהו בכלל צילינדר, מהו הסוגים הנפוצים ובאילו דרכים ניתן בשנות ה-2000 לשפר את רמת הבטיחות וההגנה אצלנו בבית?.

צילינדר נחשב בימינו למנעול הנפוץ ביותר. המנעול מיוצר על בסיס גליל וכאשר אנו מבצעים סיבוב שלו, המנעול נפתח. מה שגורם לצילינדר להיפתח ולהינעל הוא למעשה מנגנון הנעילה. המפתח הוא זה שלמעשה מסדר את הפינים וגורם בסופו של דבר לצילינדר להסתובב. תפקידו של הצילינדר הוא לשמש כמערכת נעילה המפעילה את המנעולים בדלת. בהיותנו מחליפים את המפתח בבית, אין צורך להחליף את כל המנעול אלא רק את הצילינדר עצמו מה שלמעשה חוסך לנו זמן רב, התעסקות וכסף.

בשוק יש כל מיני סוגים של צילינדרים ולכן כאשר אתם מזמינים מנעולן בתל אביב עליכם לשאול את המנעולן עם אילו סוגי צילינדרים הוא עובד. לכל פירמה יש כמה סוגים ולכן שווה להתעכב על הבחירה. כ-מנעולן בתל אביב אני ממליץ ברוב המקרים על צילינדר פרופיל אירופאי שמתאים לרוב דלתות העץ והברזל. צילינדרים נוספים בהם נהוג לעשות שימוש הם צילינדר אובאלי המתאים למנעולים צרים, צילינדר עגול שבעצם מתברג למנעול עצמו וצילינדר המכונה 'רים' ומתאים למנעולים העליונים.

כאשר אתם בוחרים צילינדר עליכם לבדוק את אורך הצילינדר, לשונית הנעילה ומאפיינים נוספים של הצילינדר כמו למשל כפתורי פתיחה קבועים, האם מדובר בחצי צילינדר או בצילינדר שלם וכדומה.
הניסיון שלי כמנעולן בתל אביב הוכיח לי כי כאשר הלקוח בוחר בצילינדר איכותי ברמה גבוהה, הדבר מפחית את הסיכוי לניסיונות פריצה שכן הפורץ לא יכול לקדוח חור בצילינדר ואז הוא מלכתחילה נמנע מלנסות לפרוץ לבית.

מנעולן בתל אביב- אילו אמצעי הגנה נוספים קיימים היום?

אחד האמצעים שמחליפים את הצילינדר הרגיל אותו אנו מכירים ועליו הסברנו לעיל נקרא קודן לדלת. למעשה, באמצעות השימוש בקודן אנו מונעים מצבים בהם העובדה ששכחנו או לחלופין איבדנו את צרור המפתחות שלנו מונעים מאתנו להיכנס הביתה. באמצעות קוד סודי, נוכל בקלות לפתוח את דלת ביתנו וכך למעשה אין צורך במפתחות, בשכפולים וכדומה. במידה ויש לכם ילדים קטנים, במקום שיצטרכו הילדים לזכור את הקוד בעל פה ניתן להצמיד לצרור שלהם צ’יפ מיוחד ובכל פעם שהם מתקרבים עם הצ’יפ לקודן, הדלת נפתחת בצורה אוטומטית. 

קיימות מספר מערכות אשר מתאימות לכל סוגי הדלתות בהתקנה פשוטה וקלילה. הבקרה נעשית בטביעת אצבע או הקשת קוד או דרך אפליקציה מותאמת. 
המערכות הינן חכמות ביותר ומאידך לא יקרות. מערכות אלו בעלות שם עולמי, מערכת של אנטר מולטילוק או מערכת של EVVA האוסטרי. 

איך זה עובד?

למעשה הקודן עובד על המנעול החשמלי אשר נותן לו פקודה לפעול. מדובר בשיטת נעילה אמינה, בטוחה, מתקדמת הפועלת לאורך שנים וחוסכת לנו אמצעי תחזוקה כאלה ואחרים. דרך נוספת המאפשרת לנו לוותר על צרור המפתחות היא באמצעות מנעול ביומטרי משוכלל אשר שומר בזיכרון שלו את טביעת האצבע של בני הבית ובאמצעותה נפתחת הדלת. כמובן שמדובר באמצעי נעילה יקר יותר אך גם אמין, אמצעי אשר מתריע פורצים וגנבים. בתור מנעולן בתל אביב אני ממליץ לכם להשקיע במנגנון הנעילה של כניסת הבית כך תרגישו בטוחים.