שירותי מנעולנות במרכז » כל מה שרציתם לדעת מנעולן בתל אביב לפריצת רכבים

כל מה שרציתם לדעת מנעולן בתל אביב לפריצת רכבים

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

מנעולן בת"א

אף אחד או אחת מאתנו לא היה רוצה להיות במצב שבו הוא לא יכול להיכנס או לצאת מהרכב, לא יכול להתניע את הרכב או אפילו לא יכול לנעול אותו כשהוא יוצא מהרכב.
במקרים אלו ומקרים נוספים הקשורים לתקלות במנגנון הנעילה של הרכב עלינו להזמין מנעולן בת"א שהוא גם פורץ רכבים.

מה תפקידו של מנעולן בת"א שמתפקד כפורץ רכבים?

כאשר אתם נמצאים במצב של חוסר אונים בתוך או מחוץ לרכב, הדבר הכי פחות מומלץ שאתם יכולים לעשות הוא לנסות ולפתור את התקלה בעצמכם.
ראשית אתם יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך למנגנון הנעילה ושנית אתם עלולים לפגוע בבטיחות האישית שלכם ושל האנשים שנמצאים ביחד אתכם.

תפקידו של פורץ מנעולים ורכבים הינו לעשות שימוש במגוון שיטות ואמצעים במטרה לפרוץ את הרכב, זאת מבלי לגרום לנזק. לכן בין אם איבדתם את המפתח של הרכב, נשארתם נעולים בתוך או מחוץ לרכב, חס וחלילה אחד מהנוסעים נשאר נעול בטעות או שמא נוצרה תקלה בצילינדר, יש לקרוא מיד לאיש מקצוע כמו מנעולן בת"א שהוא גם פורץ רכבים או לכל מנעולן שעובד באזור שבו אתם נמצאים.

כיצד פורצים לרכב?

יש כל מיני שיטות לפרוץ לרכב נעול. השיטה הנפוצה ביותר מתבצעת באמצעות כרית פריצה והשנייה היא באמצעות שיטה המכונה ״דגדוג המנעול״.
את השיטה מתאימים כמובן לסוג הרכב. מכיוון ויש המון סוגים של דגמים ורכבים בכביש, על פורץ רכבים מקצועי להכיר את כולם ולדעת בדיוק כיצד ניתן לפרוץ לכל דגם ודגם. בנוסף, רוב הרכבים מצוידים באימובילייזר ובמערכת נעילה מתקדמת במיוחד ולכן בכדי לבצע פריצה מקצועית יש להכיר את כל השיטות ולהיות מצויידים בכלים ובאביזרים המתאימים. חשוב להבין כי עבודת הפריצה הינה עבודה מורכבת הדורשת דיוק מיירבי והבנה בתחום. בכל שנה יוצאים לשוק רכבים חדשים, משוכללים אף יותר מקודמיהם מה שמחייב את פורץ הרכבים להישאר מעודכן כל הזמן.  

מנעולן ופורץ רכבים בתל אביב - שירותים נוספים

לרוב מי שהוסמך להיות פורץ רכבים מוסמך להיות גם מנעולן מקצועי, אך זה לא תמיד נכון גם להיפך.
פורץ רכבים מקצועי מוסמך ומורשה מטעם משטרת ישראל לבצע בצורה חוקית פריצת רכבים, לשחזר את המפתחות של הרכב במקרה של אובדן או גניבת צרור, להתקין מערכות ומנגנוני נעילה, לתקן מנגנוני נעילה פגומים, לקודד שלטים ועוד.

טרם אתם בוחרים בפורץ רכבים, וודאו שהוא אכן מכיר את דגם המכונית שלכם ומוסמך לביצוע פריצת רכבים.
כבר בשיחת הטלפון הראשונית יבקש פורץ הרכבים לתאר את סוג הרכב בו אתם נוהגים בכדי שיוכל להגיע עם המכשור והכלים המתאימים לפריצה מדויקת. חובתו של פורץ הרכבים לבקש מכם הוכחה לכך שאתם אכן הבעלים של הרכב ולכן אין לחשוש מכך, זה נעשה רק כדי למנוע מגנבים לגנוב רכבים.