שירותי מנעולנות במרכז » מנגנוני נעילה מתקדמים לדלתות פנים

מנגנוני נעילה מתקדמים לדלתות פנים

שירות מהיר על אופנועים

זמין 24 שעות ביממה

מקצועיות ואמינות

11 שנות ניסיון עם המלצות!

מחירים ללא תחרות!

אחד החלקים החשובים ביותר בדלתות פנים הוא מנגנון נעילה. אנחנו משתמשים מספר פעמים ביום בנעילה ופתיחה של המנעול בבית שלנו, ומנעול שאינו חזק מספיק יכול להיהרס מהר. יש היום מבחר של מנגנוני נעילה מפותחים ומודרניים יותר לכל סוג של דלת פנים.

ניתן גם למצוא מנגנוני נעילה לחדרי ילדים, שירותים ומקלחת. חשוב לזכור, בכל בחירה של דלת פנים מעוצבת חדשה לחלל הבית, לבדוק היטב את מנגנון הנעילה שלה שהוא חלק אקוטי שמשמש אותנו ביום יום.

סוגי מנגנוני נעילה פופולריים

ניתן למצוא היום לא מעט סוגי מנגנוני נעילה לדלתות פנים ויש כאלו מקוריים במיוחד שמאפשרים לכל אחד לדעת אם החדר פנוי או תפוס, מנגנון זה מתאים בעיקר לחדרי שירותם ומקלחת, שמסמן צבע אדום כשהחדר תפוס וירוק כשהחדר פנוי. ניתן לומר שיש שני מנגנוני נעילה עיקריים היום:

מנגנון נעילה 1 – המנגנון הקלאסי והישן בעל לשונית רגילה שמותקנת על גבי כל דלת רגילה. היא מגיעה עם פין ספציפי ובזמן שסוגרים את הדלת, הפין למעשה נכנס פנימה לפנים החריץ. זה מנגנון שנחשב לעתיק ומיושן והיום כמעט שאין בו שימוש. היום בבניה החדשה משתמשים בו הרבה פחות, כיון שהוא לא מספק אמינות מה לגבי נעילת הדלת.

מנגנון נעילה 2 – מנגנון זה נחשב למנגנון המגנטי. הוא חדיש יחסית והביקוש אליו רק עולה כל הזמן. אפשר לראות אותו בתוך דלתות רבות בבתים חדשים כיון שהוא מנגנון שהפך להיות סטנדרטי בכל בנייה של הדירות החדשות. במנגנון זה הפין כולו עשוי מחומר מגנט שמאפשר לנעול את הדלת בצורה בטיחותית ביותר כיוון שהוא מכיל לוח מגנט שמאפשר שליפה של הפין רק כשהדלת נטרקת או על ידי משב רוח או על ידי אדם כלשהו. יתרון של המנגנון הזה שהוא מאפשר נעילה שקטה של כל דלתות פנים, מה שחשוב לנו הרבה פעמים כשאנשים או תינוקות ישנים. יתרון נוסף וחשוב אולי אף יותר, שהמנגנון הזה מבטיח ביטחון מלא גם כשהדלת אינה נעולה, היא עדיין סגורה ולא ניתן יהיה להיכנס דרכה.